Sunday, September 28, 2008

2008-09-28

Readings para sa Domigo

Kuman, Lunes, amo pay ako pagsuyat nan ako refleksiyon kay waya may lugar nako na maka-gamit nan kompiyuter kada Domingo - gamit nan ako mga anak an isa ra kabuok namo na yunit sanan besi sab karadjaw sa mga aktibidades sa simbahan.

Naghisgot an ebanghelyo mahitungod sa duha ka anak na tagsugo nan tatay para magtrabaho sa bukid nila.

Nag-oo an isa pero waya nidja tumana an idja tag-tubag sa tatay, pero an naglaong na dili sidja mokadto sa bukid, amo hinooy notuman sa sugo.

Nan nauso pa an kursillo (de colores) sa habungan, kami sanan an ako mga barkada an pinaka-una na no-entra sa grupo.

Pag-gradwet namo sa seminar, amo ra kami nan mga santo kay inka-obserbahan man kami nan mga tawo na mga buotan na mag-barkada.

Waya nay inom, hunong na nan panigarilyo, sadjo pa nan duyon, mouli na sa mga bayay, mahilom an lungsod kay waya na may samok kay waya man an mga masamok na mga ulitawo (kami jaon).

Pero, seguro, isa ka semana ra, balik sa dating mga gawi na sab kami.

Amo seguro ini an isa sa mga buot ipasabot nan Ginoo na kinahanglan bag-ohon nato sa ato mga kinabuhi - an baliktad na himoon kaysa sa tag-sulti.

'Dawa isulti gani, bakak iton,' amo ini an ako pagahidunggan permi sa mga mayaas sa habungan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home