Monday, September 22, 2008

Readings: Text

Segurado ako, siyento porsiyento, na dili nako mahimo na dili ko kilay-on an ako Nanay sanan mga lumon. Pero, sa ebanghelyo nato kuman, nahimo ni Kristo na mangutana Sidja kon sin-o’y Idja Nanay sanan mga lumon kay Ginoo man Sidjasanan may punto Sidja na gusto ipaabot sa mga namati Didja.

Kuman, mangutana na kita sa ato mga kaugalingon kon ato ba gadjud taningkamutan na himoon an mga kagustuhan nan ato Diyos, base sa kamatuuran na tagkilaya kita tanan ni Hesus na Idja mga igsoon?

Nan ulitawhay pa ako, hidumduman nako na magalinayas-layas ako para dili ako hikit-an ni Tatay didto sa Jaliobong kay nag-estambay ra man ako didto na waya mag-eskuyla. Sidja an prinsipal sa eskuwelahan didto. Pero nahibayo ako na gusto nidja na mouli na ako sa bayay namo kay inhibay-an man nidja na maniwang na ako kay pangka-pangka na man ako sanan permi hubog kaiban sanan mga barkada na waya sab mag-eskuyla.

Baliktad ini sa sitwasyon sa ato ebanghelyo kuman kay an pinakapunto man gud dinhi kay an pagsunod man nato sa mga kagustuhan nan Diyos. Paningkamutan gadjud nato na makasunod sa kagustuhan Nidja.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home